MM, en lista på dom som är OK och dom som det saknar något på hade ju inte varit så dumt.Ursprungligen postat av dibby
Tydligen hade mitt mail jag fått av Anton hamnat i spamfiltret.. Jag brukar aldrig kolla där men sen jag läste "dibbys" inlägg så kollade jag för säkerhets skull och typiskt så ligger det där..
Sorry för att jag är en av de som försenat allt..![]()
MM, en lista på dom som är OK och dom som det saknar något på hade ju inte varit så dumt.Ursprungligen postat av dibby
Stationär : Core i7 920 D0 | Asus Rampage II Gene | Ati 5870 | 6GB Corsair XMS3 1600Mhz CL7 | Intel X25-M 80GB | Corsair 750HX |
HTPC : Zotac 9300 ITX | E7200 | Scythe Big Shuriken | 2x1GB | picoPSU TX150 |
Laptop : Samsung Q310
Det var riktigt illa att mailet hamnat i spamfiltret. Ska maila med annan mail också och se om jag får fler svar.
Ska även fixa en lista som du föreslår Merlinen, tänkt det ett tag men ville helst inte "hänga ut" någon, verkar inte som vi har något alternativ dock.
inte sett några mail, kanske sluppit undan, men alla som tror sig vunnit något kollar ju in forumet då och då, isåfall är ju PM en bra grej
ja det verkar som att minst två mail fastnat i spamfilter. Så ska göra en sista runda nu med mail så ser vi om vi kan knyta ihop säcken..
Man behöver ju inte "hänga" ut dom, kan ju bara skriva att det "saknar uppgifter", va det nu än är som saknas eller något liknande.Ursprungligen postat av Anton K
Stationär : Core i7 920 D0 | Asus Rampage II Gene | Ati 5870 | 6GB Corsair XMS3 1600Mhz CL7 | Intel X25-M 80GB | Corsair 750HX |
Ursprungligen postat av Anton K
Jag hoppas du fått mitt nu!
Fick nämligen inget svar så blir lite osäker^^
Intel Core 2 duo E6850 3,8Ghz|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|Western Digital 1Tb+500Gb Green Power|Antec P182 + 4St Nexusfläktar|
Jo jag har fått ditt Gurkiz. Har även fått lite fler svar från andra. Men tyvärr ser det ut att bli en hel del diskningar i år vilket är lite tragiskt. Många som slarvat ordentligt med verifieringen.
De som skulle behöva kontakta mig omgående angående kompletteringar för verifieringen är följande deltagare. Märk väl, hör av er ÄVEN om ni inte har allting klart för en fullständig verifiering då vi måste få detta bekräftat.
Andreas Hultén, (adde799)
Leif Arvbom, (Anty)
Tomas Brunsberg, (slusken)
Kristoffer Magoulias, (tomatplantan)
Timmy Qvarnström, (redalert72)
Merparten av deltagarna är idag verifierade, men bara för att de inte nämns här betyder det inte att man godkänts. Vi har redan ett flertal som diskvalificerats pga dålig verifiering. Vissa har gjort det riktigt bra men tyvärr finns det flera som inte verkar läst reglerna ordentligt.
Priser har redan börjat skickas ut sedan några veckor tillbaka till dem som är verifierade, min förhoppning är nu att vi kan spika det sista och få ut allas priser så att fördröjningen inte blir längre vad den redan är.
Riktigt tråkigt att många slarvat, och blivit diskade. Får hoppas det blir mer seriöst till nästa gång. Antar att priserna skickas ut slumpvis,vart efter dom validierade deltagarna godkänts. Nån som fått sitt pris än??///Vedma.
Behöver jag göra någon mer form av verifiering? Var mest med som test iår och vann bara en mx-3 :P
inte fått nåt mejl eller meddelande här på NH om att verifiera so far..
Main: i7 920 @ 3.8ghz, 6gb corsair DHX+, p6t Deluxe, Ati HD5970
Secondary: Amd X2 6000+, 8800gt, BallistiX 4gb
Secondary: Q6600, 7900gt, Corsair 2gb
Nu blir jag lite orolig
Jag läste igenom reglerna ett tiotal gånger, men man vet aldrig. Kan ha missat nått.
Har ni skickat mejl till de som blivit diskade?
Mvh
Anton, om mina saker inte kan skickas senast torsdag så håll kvar dem hos er. Jag åker ut på jobb igen tisdag nästa vecka och är borta 30 dagar.
Du är en busy man Mattias. Grejerna borde redan vara skickade men det verkar som att alla sponsorkontakter i världen är på semester just nu så kan inte bekräfta det..
Men ska se hur det ser ut
Hur blir det i de fall där personer blivit diskade kommer dem som är placerade bakom att flyttas upp?
![]()
Folding: Q9650, 8800GTS 512, 8800GT
Jag och Jonas har fått våra förstapriser. Fick inte vänta allt för länge, stor förbättring mot vissa tidigare år![]()
CFX
Jag satt och väntade på ett mail eller iaf ett PM här på forumet. Men nu har jag mailat dig Anton iaf...
Det gick fort för era grejerUrsprungligen postat av elmor
Har inte sett något spår efter mina grejer än![]()
Det vore kul om ni kunde lista de som blev diskade så man kan sluta hoppas(är ganska säker på att jag blev diskad
)
Massa grejer över allt.......
fick infon för sent att det saknades verifierings bilder, nu finns inget kvar så fick diska mig själv
Ganska dålig stil att ställa upp om man inte ens gör ett ordentligt försök att verifiera sina resultat. Det är ju ett slag i ansiktet på alla andra som deltagit.Ursprungligen postat av The Mutt
//Andreas
EDIT: kan vara bra att läsa hela tråden![]()
Keep up the good work hörrni, hoppas allt ordnar sig till slut!
Zotac GF9300-I-E // Q8200 // 4gb XMS2 PC6400 // GF 460 1gb // Corsair F40 RAID0 // Tagan 480w // Crunchbang Linux & Windows 7
Inget nytt på fronten grabbar?![]()
Undrar också hur det går?
Har inte fåt något mail/pm eller några priser.