Den ska funka till de flesta nya KT133A moderkorten men det är bäst att man kollar upp det innan om man ska köpa!
Någon som vet när Palaminon kommer? Kommer den att fungera till de KT133A moderkorten som finns nu? Eller är det nya moderkort som gäller?
Den ska funka till de flesta nya KT133A moderkorten men det är bäst att man kollar upp det innan om man ska köpa!
Nä, precis som anton säger. Den ska fungera med alla KT133A moderkort. Men riktigt riktigt säker kan man ju inte vara... Men har man ett tämligen nytt KT133A så bör det ju inte vara några problem.....
Ja det ska kunna fixas med bios uppdateringar på de flesta moderkort!
är den på gång snart eller ? i så fall kanske man inte ska köpa TB...
Till hosten borde den val komma, jag tanker iallafall kopa den nar den kommer ut, eller en Tbird pa 1400 MHz, da de kommer sjunka rejalt i pris nar Palamino slapps.
/Tom
Jag satsar också på en Palamino som nästa system! De finns ju redan som workstation modeller men desktop varianterna kommer som sagt var i augusti/septembe typ..![]()
oj då.. då länge kan man ju inte vänta.... jag kan inte ens hålla i pengarna så länge![]()
vad kommer den kosta ungefär?
Priserna kommer nog ligga runt vad Thunderbird priserna ligger på nu.. kanske lite mer!
Precis när den kommer till sverige kommer den nog vara ganska höga priser men efter några veckor lär priserna sjunka till "t-bird nivå"2001-06-23 20:21, skrev Kingen:
vad kommer den kosta ungefär?![]()
Hehe.... De borde bli rätt bra... De borde juh sopa mattan med P4 eftersom T-birden gör de idag...
De som vet någonting säger ingenting.
De som ingenting vet säger allting !
P4 2.4@3509 MHz Vattenkylning 1.57 V
P4 2.26@3153 MHz Vattenkylning 1.65 V.
Duron 600@1243 MHz Luftkylt.
If freedom is Outlawed, only Outlaws will have freedom !
Better to be hated for who you are then loved for who you're not.
Mjöde
hahah den va bra2001-06-24 03:34, skrev Mjöde:
De som vet någonting säger ingenting.
De som ingenting vet säger allting !
Verkar som att ingen här kan stava till Palomino.....man hör alla möjliga...
palmino, palamino, polamino m.fl...
det heter <h1>AMD Palomino</h1>
Ellar Athlon 4 senare![]()
Ja vi får väl se sedan vad desktop modellen får för namn..
Men den kommer nog alltid att vara Palomino precis som de nya Athlons är Thunderbirds!