+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Flygsimulator

Member Medlem
    Reg.datum
    sep 2001
    Vilket är den bästa flygsimulatorn? Stridsflyg går väl an, men det jag först och främst letar efter är en simulator där man kan flyga över verkliga städer och terränger.

Senior Member Medlem
    Reg.datum
    aug 2001
    Jag har föslag på tre olika flygsimulatorer som jag har prövat och kan rekomendera,,

1. FS 2002
    Om du vill ha realistisk "Panel flygning", lära sig lite instrumentflygning. Rätt snygga miljöer med många byggnader och kända sevärdigheter.

2. Fly 2!
    Tyckte att det var bättre än FS 2002 b.la för flygegenskaperna och användarvänligheten.
    Dessutom ser det lika snyggt ut (eller snyggare) grafikmässigt sätt. Testade tyvärr inte så lång tid så jag vet faktiskt inte vilken av de båda (FS 2002 eller Fly2!) som har den mest realistiska miljön.

3. IL 2 Sturmovik
    Om du ändå vill ha en stridsflygsimulator med mycket realistiska egenskaper och grymt snygga effekter som slår de två förstnämda grymt lätt på de här punkterna, så är det här det bästa alternativet. Finns dock inga realsitiska miljöer. Spelet bygger för övrigt på WW2.

Hårddisk: IBM 75GXP (46gb)
    Ramminne: 256 Mb
    Kylning: Swiftech MC462-A (Delta 80 mm)

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: CreaTioN den 2001-10-02 17:23 ]</font>

Senior Member Medlem
    Reg.datum
    aug 2001
    Har FS 2002 släppts?

Själv har jag FS 2000 är är mycket nöjd, dock först på senare tid det har blivit ordentligt spelbart pga bättre dator.

Senior Member Medlem
    Reg.datum
    dec 2000
    Flight Unlimited 3 eller vad det heter e också bra!

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg